BIO

About me

Passionate about images, advertising, photography and creative artistic interpretation, after my degree in Photography and Graphic Design I moved from Liguria to Milan, to test myself and find satisfaction every day.
Why this portfolio? Simply to give a voice to the eye that hides behind the lens, to present my work and the way I portray the objects and to ensure maximum transparency to my potential customers, because the choice of the photographer is a delicate matter, and in no case should it be made blindly.
Welcome.
 

About the photos

It's not only a portfolio, it's my life. My pleasure. It's my eye.
What is photography for me? It's a free and at the same time controlled interpretation of my subjectivity.
It's the moment the way I see, It becomes tangible, an impartial instance that I can share with others.

Chi sono
Appassionata di immagini, pubblicità, fotografia e interpretazione artistica creativa, dopo la laurea in Fotografia e Graphic Design mi sono trasferita dalla Liguria a Milano, per mettermi alla prova e trovare soddisfazione ogni giorno.
Perchè questo Portfolio? Semplicemente per dare voce all'occhio che si nasconde dietro l'obiettivo, per presentare il mio lavoro e il mio modo di ritrarre gli oggetti e per garantire la massima trasparenza ai miei potenziali clienti, perché la scelta del fotografo è una questione delicata, e in nessun caso dovrebbero essere fatto alla cieca.
Benvenuto.


Le foto
Non è solo un portfolio, è la mia vita. La mia passione. E 'il mio sguardo.
Che cosa è la fotografia per me? E' la libera e al contempo controllata interpretazione della mia soggettività.
E' il momento in cui il mio modo di vedere le cose diventa tangibile, un'istanza imparziale, che posso condividere con gli altri.

 

© 2016 by Silvia Tomati. All right reserved      Privacy    Terms and conditions 

  • Facebook Basic
  • Instagram Basic
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now