top of page
SILVIA TOMATI PHOTOGRAPHY
BIO
About me
Passionate about images, advertising, photography and creative artistic interpretation, after my degree in Photography and Graphic Design I moved from Liguria to Milan, to test myself and find satisfaction every day.
Why this portfolio? Simply to give a voice to the eye that hides behind the lens, to present my work and the way I portray the objects and to ensure maximum transparency to my potential customers, because the choice of the photographer is a delicate matter, and in no case should it be made blindly.
Welcome.
About the photos
It's not only a portfolio, it's my life. My pleasure. It's my eye.
What is photography for me? It's a free and at the same time controlled interpretation of my subjectivity.
It's the moment the way I see, It becomes tangible, an impartial instance that I can share with others.
Chi sono
Appassionata di immagini, pubblicità, fotografia e interpretazione artistica creativa, dopo la laurea in Fotografia e Graphic Design mi sono trasferita dalla Liguria a Milano, per mettermi alla prova e trovare soddisfazione ogni giorno.
Perchè questo Portfolio? Semplicemente per dare voce all'occhio che si nasconde dietro l'obiettivo, per presentare il mio lavoro e il mio modo di ritrarre gli oggetti e per garantire la massima trasparenza ai miei potenziali clienti, perché la scelta del fotografo è una questione delicata, e in nessun caso dovrebbero essere fatto alla cieca.
Benvenuto.
Le foto
Non è solo un portfolio, è la mia vita. La mia passione. E 'il mio sguardo.
Che cosa è la fotografia per me? E' la libera e al contempo controllata interpretazione della mia soggettività.
E' il momento in cui il mio modo di vedere le cose diventa tangibile, un'istanza imparziale, che posso condividere con gli altri.
bottom of page